måndag 18 januari 2010

Måndagssång

Ännu en måndag kan läggas till handlingarna. Måndagar är enligt vissa skäl till ångest..och allmänt missmod. Inte enligt mig, en måndag innebär ny vecka, nya möjligheter! Idag har jag dessutom känt mig lite extra tillfreds med livet, sådär som man gör ibland. Hmmm.... kan det vara den gångna helgen som gör sitt?

En helt underbart lugn och mysig helg har det varit i alla fall. Som vanligt inleddes den med fredagsstädning kombinerat med en fredagsöl samt hööög musik =)Oslagbart! Därefter mysmiddag och film....7 pounds med Will Smith. Riktigt bra faktiskt.

Både på lördagen och söndagen fick sig skidspåret ett besök. På lördagen blev det riktigt spännande när tidsoptimisten varit framme och det helt plötsligt var kolmörkt i skogen...hann tänka någon tanke om att nu får jag äta upp mitt snack om vargarnas rättigheter...men vi överlevde.

Sist men inte minst var det terminsstart på buggen. Helt otroligt roligt! Tänk att det kan vara så roligt att snurra runt i lite olika kombinationer...dessutom till musik som inte tillhör min topptio lista.

Lite taskigt spår på sina ställen...




På väg mot äventyr i skogen....

1 kommentar:

  1. Hej där Härnösandsbruttan! Hittade din blogg genom Johannas blogg, och har lagt upp den i favoriter. Nu ska jag minsann hålla koll på dig! :) Jag har också en blogg, som du ser. Välkommen in och läs om du vill. Hoppas att vi ses snart, stor kram!

    SvaraRadera